Liity jäseneksi

Julkisten ja hyvinvointialojen liiton ja työttömyyskassan jäseneksi voit liittyä nopeasti ja vaivattomasti sähköisellä liittymislomakkeella.

Täytä liittymislomake verkossa.
Liity opiskelijajäseneksi verkossa.

Kysy jäsenyydestä, soita, meilaa

Jäsenneuvontamme palvelee sinua ma-to klo 9-15. Soita meille numeroon 010 7703 430 tai meilaa osoitteeseen jasenrekisteri@jhl.fi, jos mielessäsi on kysymyksiä

• liittymisestä
  • jäsenmaksuista
  • jäsenmaksuvapautuksista.

Tulosta ja postita

Mikäli et halua käyttää sähköistä liittymislomaketta, tulosta liittymislomake pdf-tiedostona, täytä se ja ota neljä kopiota. Toimita lomakkeet allekirjoitettuina JHL-aktiiville työpaikallasi tai postita jäsenyksikköön.

Liity aluetoimistossa

Sisä-Suomen aluetoimisto

Rautatienkatu 10 7 krs. 33100 Tampere
puh: 010 7703 620
fax: 010 7703 621
sähköpostit ovat muotoa: etunimi.sukunimi@jhl.fi

Toimisto on avoinna klo 9.00 - 15.00

Työpaikalla liittyminen

Tiedustele työtovereiltasi, kuka siellä toimii JHL:n luottamusmiehenä tai paikallisen JHL-yhdistyksen aktiivina. Heitä voit pyytää täyttämään kanssasi sähköisen liittymislomakkeen tai saat paperisen liittymislomakkeen ja valtakirjan jäsenmaksun perintäsopimusta varten.

Palauta paperinen lomake täytettynä yhteyshenkilöllesi. Hän toimittaa sen yhdistyksen hallitukselle hyväksymistä varten. Yhdistyksen hallitus hyväksyy sinut jäseneksi ja huolehtii, että jäsenmaksun perintävaltakirja menee työantajallesi

Sinun ei tarvitse huolehtia

Jäsenyyttä hakiessasi sinun ei tarvitse tietää, mikä olisi yhdistyksesi. Jäsenrekisteri ohjaa sinut jäseneksi oikeaan yhdistykseen. Yhdistyksiä JHL:ssä on noin 700. Jos vaihdat ammattiliittoa, voit liittymislomakkeella valtuuttaa JHL:n ilmoittamaan aiempaan liittoosi erostasi ja jäsentietojen siirtämisestä JHL:ään.