Sinä teet työtä, joka ansaitsee arvostusta. Arvostuksen pitää näkyä rahana kukkarossa ja jaksamisena työssä. JHL on ammattiliitto, joka työskentelee päivittäin sinun reilujen työehtojesi puolesta. Liittymällä JHL:n jäseneksi varmistat, että saat:

Ammattiliitossa olet vahvempi! Alta voit ladata tulostettavan liittymislomakkeen. Muista valita, periikö työnantaja jäsenmaksun puolestasi vai maksatko sen itse.

Tutustu JHL:n jäsenrekisterin tietosuojaselosteeseen, siitä selviää, miten käytämme tietojasi.

Pelkästään Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäseneksi, eli yksilöjäseneksi, voit liittyä täyttämällä työttömyyskassan yksilöjäsenen jäsenhakemuksen ja lähettämällä sen täytettynä työttömyyskassaan. Jos olet jo JHL-liiton opiskelijajäsen ja haluat liittyä myös työttömyyskassaan, ota yhteyttä liiton jäsenpalveluun

Voit lähettää täytetyn jäsenhakemuksen Hakemusliitteet-palvelun kautta suojatulla yhteydellä. Lähetämme sinulle vahvistuskirjeen jäsenyydestäsi ja tiedot jäsenmaksun maksamista varten, kun jäsenhakemuksesi on käsitelty.

Jäsenhakemuksen lähettäminen Hakemusliitteet-palvelun kautta on helppoa:

1. Tallenna jäsenhakemus koneellesi (ruotsinkielinen jäsenhakemus täältä)
  2. Täytä jäsenhakemus huolellisesti
  3. Lähetä jäsenhakemustiedosto Hakemusliitteet-palvelun kautta. Valitse asiakirjan nimeksi jäsenhakemus. Täältä löydät tarkemmat ohjeet Hakemusliite-palvelun käyttöön.
  4. Saat vahvistuskirjeen jäsenyydestäsi ja tiedot jäsenmaksun maksamisesta, kun jäsenhakemuksesi on käsitelty.

Liity työttömyyskassan yksilöjäseneksi täyttämällä jäsenhakemus! Jos olet jo JHL-liiton opiskelijajäsen, ota yhteyttä liiton jäsenpalveluun.

Voit myös tulostaa ja lähettää jäsenhakemuksen postitse työttömyyskassalle osoitteeseen:

Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa

Liity aluetoimistossa

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL
Sisä-Suomen aluetoimisto

Kalevantie 2, 33100 Tampere
sisa-suomi@jhl.fi

Toimisto on avoinna klo 9.00 - 15.00

Työpaikalla liittyminen

Tiedustele työtovereiltasi, kuka siellä toimii JHL:n luottamusmiehenä tai paikallisen JHL-yhdistyksen aktiivina. Heitä voit pyytää täyttämään kanssasi sähköisen liittymislomakkeen tai saat paperisen liittymislomakkeen ja valtakirjan jäsenmaksun perintäsopimusta varten.

Palauta paperinen lomake täytettynä yhteyshenkilöllesi. Hän toimittaa sen yhdistyksen hallitukselle hyväksymistä varten. Yhdistyksen hallitus hyväksyy sinut jäseneksi ja huolehtii, että jäsenmaksun perintävaltakirja menee työantajallesi

Sinun ei tarvitse huolehtia

Jäsenyyttä hakiessasi sinun ei tarvitse tietää, mikä olisi yhdistyksesi. Jäsenrekisteri ohjaa sinut jäseneksi oikeaan yhdistykseen. Yhdistyksiä JHL:ssä on noin 700. Jos vaihdat ammattiliittoa, voit liittymislomakkeella valtuuttaa JHL:n ilmoittamaan aiempaan liittoosi erostasi ja jäsentietojen siirtämisestä JHL:ään.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.